باسلام وآرزوی سلامتی وشادکامی به شما دوستان محترم همانطور که می دانید استان آذربایجان شرقی در شمال غربی ایران قرار گرفته و در شمالی ترین نقطه این استان منطقه ارسباران (قره داغ ) واقع شده است. این منطقه به کشور عزیزمان ایران از نظر آب وهوایی شباهت های زیادی دارد یعنی همانطور که در میهن عزیزمان در تمام طول سال چهار فصل وجود دارد منطقه سرد منطقه معتدل و منطقه گرم ، قره داغ هم که منطقه کوهستانی است کاملاً همان شرایط را دارد و به کوهنوردان این امکان را می دهد که در تمام فصول به این ورزش حیات بخش ادامه دهند.گروه کوهنوردی شیورما هم از این فرصت استفاده کرده ودر روز جمعه مورخه 93/10/26 با شرکت 18نفر از اعضای محترم با یک دستگاه مینی بوس صبح ساعت 7 به طرف کلیبر حرکت کردیم وسط های راه در گردنه سامبران هوا مناسب نبود مه همه جا را فرا گرفته بود و بشدت برف می بارید طوریکه بعضی از اعضا گفتند با این شرایط به کجا میرویم .ولی همینکه به کلیبر رسیدیم هوا آفتابی و بهاری شد درمنطقه برنادل از مینی بوس پیاده شدیم ودر کوههای برنادل که پوشیده از جنگل وصخره های سر به فلک کشیده با چشمه های گواراست مدت هشت ساعت کوهپیمایی کردیم.جای دوستان خالی

به امید دیدار

تاريخ : یک شنبه 28 دی 1393برچسب:, | 12:17 | نویسنده : ناصرکریمی |

با سلام وعرض ارادت وخسته نباشید به همنوردان عزیز در روز جمعه مورخه 93/10/5 با 15 نفر از اعضای گروه صبح ساعت 7/30با یک دستگاه مینی بوس اهر را بقصد منطقه با صفای هوراند ترک کردیم . 3 کیلومتر مانده به شهرستان هوراند از مینی بوس پیاده شدیم  واز کنار رودخانه بطرف روستای نوغدی (نوجه مهر) حرکت کردیم. پس از گذشتن از میان باغهای خوش آب وهوا و صرف صبحانه ساعت 12 ظهر به روستای نوغدی رسیدیم در قسمت شرقی این روستا دو کوه بلند قرار دارد که به انگردها مشهور است.گروه بلندترین قله را انتخاب کردند.در ساعت 14/30 قله فتح شد. کوه را پشت سر گذاشتیم و به طرف روستای چرمه داش  از کوه پایین آمدیم  دردامنه کوه ناهار صرف شد و پس از پشت سر گذاشتن روستای چرمه داش ساعت 17/30سوار مینی بوس شدیم و بطرف اهر بر گشتیم.