باسلام وعرض ادب به شما دوستان محترم روز جمعه این هفته مورخه 93/11/17 با 23نفراز اعضای گروه ساعت 7 صبح جهت جنگل پیمایی در جنگلهای آنزا به طرف روستای اویری واقع در جاده کلیبر جانانلو حرکت کردیم . ساعت 8/30 در این روستا از مینی بوس پیاده شدیم بعد از نیم ساعت پیاده روی در یک دره باصفا کنار چشمه جهت صرف صبحانه دور هم نشستیم پس از نیم ساعت توقف دوباره به راه خود ادامه دادیم وبا پشت سر گذاشتن دره های پوشیده ازدرختان که بعضی هایشان شکوفه زده بودنند به محلی در نزدیکی روستای تازه کند بنام (اش اصلان )که منطقه خوش آب وهوایی است رسیدیم .پس ازصرف ناهارو استراحت ساعت 2 بعداز ظهردوباره به راه افتادیم وپس ازگذشتن از روستاهای (داش باشی) و (وینه)ساعت 8/30 شب وبعداز 24 کیلومتر پیاده روی  در روستای طوعلی علیا سوار مینی بوس شدیم و بطرف اهر برگستیم .

مسیر حرکت

به امید دیدار

تاريخ : یک شنبه 19 بهمن 1393برچسب:, | 9:22 | نویسنده : ناصرکریمی |

کل نفس ذائقه الموت

با تاسف وتالم در اثر تصادف در جاده اهر تبریز روز پنجشنبه مورخه  93/11/9 پنج نفر از بهترین معلمان شهرمان را از دست دادیم. این مصیبت وارده را به خانواده های محترم معزا و همکاران فرهنگی وبه کوهنوردان خصوصاً به آقای توکل پورشیخ مسئول محترم هیئت کوهنوردی شهرستان اهر تسلیت عرض نموده و خود را شریک غم با آنان می دانیم.از خداوند متعال برای ارواح عزیزان سفر کرده غفران الهی و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت می نمائیم.

گروه کوهنوردی شیور اهر

به گزارش اهر نیوز به نقل از آرخا ، صبح روز پنج شنبه نهم بهمن ماه تصادف رخ داده در جاده اهر ـ تبریز پنج معلم را به کام مرگ فرستاد. شهین پورشیخ یکی از قربانیان این تصادف بود. دخترش آیسان همراه مادر از قله های بسیاری بالا رفته است. در ادامه یادداشتی را از امیر یوسفیان که کوهنورد است و از نزدیک با این خانواده کوهنورد آشناست، می خوانید:

دیدن اشک های آیسان چون شنیدن خبر دشوار بود و اندوهناک. آیسان دوست کوچولوی من تو دختری هستی که امتحانت را با صعود از صخره ها پس دادی. شاید این فرود بسیار برایت سخت باشد اما این را به یاد بسپار که ما نیز در غم تو شریکیم. آیسانهای دیگری هم چون تو چشم به راه مادر خود هستند. آری نه تنها خانواده ی متوفیان بلکه همه ی اهر شریک غمند. راه پایان دادن به شرارت های این جاده را در کجا باید جستجو نمود؟