با سلام ،صبح روز یکشنبه مورخه 93/7/13 راس ساعت 6/30 اعضای گروه کوهنوردی شیور با سرپرستی آقای مهدی مشک آبادی به تعداد 9نفرازاعضا و یک نفردانشجوی میهمان به نام آقای سجاد قاسمی از شهر اصفهان با دو دستگاه سواری به طرف شهر کلیبر به راه افتادیم ودر ساعت 9 صبح با پشت سرگذاشتن کلیبربه روستای طوعلی علیا رسیدیم .پس از صرف صبحانه به طرف مقصد که روستای کشیش قشلاقی وجنگلهای انبوه امیر خانلوبود حرکت کردیم.هوا بسیار عالی بود و نفس کشیدن در هوای آزاد روح دیگری به انسان می داد.بعد از 7 ساعت پیاده روی از بین دره های سرسبز وپر پیچ وخم که مملو ازدرختان انار وگردو وانجیر وانواع درختان جنگلی بود گذشتیم . درساعت 18 به پای ماشین ها رسیدیم و بسوی اهر حرکت کردیم . جای دوستان خالی

به امید دیدار

تاريخ : چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:, | 22:52 | نویسنده : ناصرکریمی |

باسلام ، این کتیبه در بالای کوه آلاصندل در نزدیکی روستای شیشه در 30کبلومتری اهر قرار دارد.کتیبه درست در قله کوه بر روی یک سنگ بزرگ کنده شده است.خطی که در آن بکار رفته خط میخی است ولی متاسفانه بعلت نداشتن حفاظ بیشتر جاهاش از بین رفته وبقیه هم در حال خراب شدن است. ای کاش کسی آن را ترجمه می کرد. روبروی این کتیبه شهری بوده است که آثار دیوار هایش هنوز باقی است.