عشق به طبیعت عشق به زندگی است. پس بیائید طبیعت را تمیز نگهداریم.

بسمه تعالی

با استعانت ازخداوند متعال و بر اساس برنامه شش ماهه گروه وبا مشورت و همکاری مداوم هیئت کوهنوردی شهرستان اهر ساعت پنج وسی دقیقه صبح روز پنجشنبه 30/5/93 به تعداد 7 نفر از اعضای گروه با دو دستگاه سواری باشور و شوق فراوان به طرف شمال به راه افتادیم. پس از گذشتن ازمسیر جنگلهای زیبای شمال و با گذشتن از استانهای اردبیل ،گیلان و مازندران بالاخره ساعت هشت شب به قرارگاه فدراسیون کوهنوردی در رودبارک  کلاردشت (تنکابن) رسیدیم. پش از استراحت کوتاه با یک دستگاه وانت نیسان به طرف تنگگلو به راه افتادیم. هرجند مسیر ناهموار وسخت وخودرو نا مناسب بود امّا طبیعت زیبا و شوق صعود این سختی ها را قابل تحمل می نمود.حدود ساعت یازده شب به تنگگلو رسیدیم . با نصب چادرها و پس از خواب و استراحت شبانه ساعت چهاروسی دقیقه صبح بیدار شدیم وپس از صرف صبحانه و آماده کردن وسایل مورد نیاز ساعت شش وسی دقیقه  به راه افتادیم. هوای خنک و نسیم صبحگاهی و صدای دلنشین رودخانه (سردآبرود) روح انسان را نوازش می داد. با همدلی وهمکاری هم از روی دو پل چوبی که روی رودخانه قرار داده شده بود گذر کردیم وحدود ساعت هشت به استراحتگاه دوم که منطقه سرسبز و وسیع با چشمه های زیبایی بود به نام حصارچال رسیدیم.پس از استراحت کوتاه و برداشتن آب دوباره به راه افتادیم.هر چند مسیر بسیار طولانی و خشن وخسته کننده بود ولی با راهنمایی سرپرست گروه آقای جواد عبدی و دیگر دوستان با روحیّه عالی هر لحظه به قله نزدیکتر می شدیم .در مسیر راه با خیلی از هموطنانمان که می شود گفت از تمام نقاط کشور عزیزمان آمده بودند آشنا می شدیم. در بین کوهنوردان دو خانم توریست هم دیدیم که یکی ازسوئیس و دیگری از انگلستان آمده بودند. حدود ساعت سیزده وسی دقیقه همگی به قله رسیدیم. چه زیبا بود منظره کوه های کله قندی و خرسان کوچک و بزرگ وبخصوص دماوند بزرگ البته باید صحنه جالب آمدن برف در وسط تابستان را هم به این جذابیت ها اضافه کنیم. هرگز مزه چایی آقای عبدی که در قله کوه آماده کرده بودند از یاد نخواهد رفت. در پایان جا دارد از همکاری صمیمانه و پیگیری های مستمر هیئت کوهنوردی شهرستان اهر به خصوص رئیس محترم هیئت آقای توکل پورشیخ صمیمانه تشکر و قدردانی نمائیم. در برگشت ساعت هیجده در تنگگلو سوار نیسان شدیم و به طرف قرارگاه برگشتیم.