با سلام به خدمت دوستان محترم

در روز جمعه مورخه 93/8/23 با بیست نفر از اعضای گروه صبح ساعت 6/30  اهر را به قصد کلیبر ترک کردیم . ساعت 9 در روستای ناپشتا از مینی بوس پیاده شدیم و بعد از صرف صبحانه از دره پایین ناپشتا به طرف مکیدی پیاده روی کردیم.با آنکه وسط پاییز است هوابهاری بسیارعالی بود زمین دراثر بارش باران سبز شده بود تماشای درختان رنگارنگ و صخره ها وآبشارهای مسیر روحیه خیلی خوبی به کوهنوردان می داد.ساعت 4 بعداز ظهر به دره مکیدی رسیدیم . ولی متاسفانه در بین راه باخبر شدیم که باجناق دوست عزیزمان آقای مرتضی محمدی  به نام مهندس حجت شامی در اثر حادثه دلخراش تصادف در جاده اهر تبریزجان باخته با نهایت تاثر وتاسف درگذشت آقای مهندس حجت شامی وسایر جان باختگان در این سانحه را به کوهنوردان وبه آقای مرتضی محمدی وخانوادهای  محترم معزا تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عزیز ان از دست رفته رحمت واسعه الهی و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نماییم.

روحشان شاد

مسیر حرکت

تاريخ : شنبه 24 آبان 1393برچسب:, | 11:25 | نویسنده : ناصرکریمی |

با سلام به دوستان عزیز

درمورخه 16/8/93 روز جمعه همراه سه تن از اعضای گروه کوهنوردان شیور بنام های مهد مشک آبادی وداود وبهمن جهت شناسایی مسیر به طرف منطقه خدا آفرین حرکت کردیم. در ساعت 9 صبح در روستای چوپه دره از ماشین پیاده شده و وارد منطقه مورد نظر که راه مال روی چوپه دره به علی بلاغی است شدیم. بعد از 5 ساعت پیاده روی از میان درختان گردو وانار وتمشک و گذشتن ازدره با صفا و پرآب که مملو ازآبشار های بلند وکوتاه است گذشته به سه راهی که پراز ختان بلندقد وصخره بودرسیدیم که امکان گذشتن ممکن نبود.ناچار همان مسیررا با کمی تغییر به پای ماشین بر گشتیم. منطقه بکر وبا صفایی است به امید و آرزوی دیدن اعضای گروه

تاريخ : پنج شنبه 22 آبان 1393برچسب:, | 14:8 | نویسنده : ناصرکریمی |

اوزی به قلعه بابک

22/12/93

تذکر :

1-  برای شرکت در برنامه بیمه کوهنوردی الزامی است .

2- برای شرکت در هر برنامه تا روز سه شنبه همان هفته  ثبت نام الزامی است.

3- در ساعت تعیین شده در محل تجمع حاضر شده و بدلیل کوتاهی زمان در فصل سرد سال تا ساعت 2 بعداز ظهر صعود را تمام و بطرف محل استقرار خودرو حرکت خواهیم کرد.

4- در کلیه صعودها تهیه ناهار و تنقلات به عهده کوهنورد خواهد بود.

گروه کوهنوردی شیـــــور اهــــــر

سرپرست گروه : آقای جـــواد عبــــدی

تاريخ : یک شنبه 18 آبان 1393برچسب:, | 10:2 | نویسنده : ناصرکریمی |

خداوندا به خاطر نعمت هایی که به ما عطا فرموده اید شکر می کنیم. شکری که لایق وبرازنده تو باشد.

باسلام و آرزوی سعادت وسلامتی برای همه طبیعت دوستان در روزجمعه مورخه 9/8/93 به همراه 16 نفر از اعضای گروه صبح ساعت 30/6 با یک دستگاه مینی بوس اهر را بقصد پیرداود ترک کردیم .بعد از پشت سر گذاشتن شهرستان ورزقان و معدن مس سونگون در روستای خوینه رود از مینی بوس پیاده شدیم وبطرف پیرداود حرکت کردیم.بر خلاف کوهپیمایی های دیگر که همیشه سر بالایی می رفتم این بار مسیر سرازیری بود. چون پیر داود در وسط دره ایی پوشیده از جنگل قرار دارد که بسیار خوش آب وهوا و دیدنی است. بعد از 3 کیلومتر جنگل نوردی به پیرداود رسیدیم این مکان دارای  دو اتاق است یکی بعنوان مسجد و دردیگر آرامگاه میرداود قرار دارد. بعد ازصرف صبحانه و استراحت کوتاه از کوه روبرو به طرف خوینه رود برگشتیم.

مسیر حرکت

تاريخ : یک شنبه 11 آبان 1393برچسب:, | 9:10 | نویسنده : ناصرکریمی |

با سلام و آرزوی سلامتی به همه کوهنوردان عزیز گروه کوهنوردی شیور با همراهی گروه کوهنودری داغ داش به مناسبت هفته تربیت بدنی صبح روز جمعه مورخه 93/8/2 ساعت 6/30 با دو دستگاه مینی بوس اهر را به قصد کوهپیمایی در منطقه خدافرین بخش مینجوان بلندیهای روستای تاتارترک کردند. ساعت 9 صبح کوهپیمایی شروع شد. با آنکه درختان جنگل رنگ زیبای پاییزی به خود گرفته بودند ولی زمین تازه سبز شده بود ومنظره زیبایی را بوجود آورده بود.کوهنوردان با شادابی و روحیه عالی موفق به فتح قلعه تاتارشدند.بعد از جنگل نوردی ساعت 15/30 به طرف مینی بوس ها برگشتیم. جا دارد از اعضای هر دو گروه قدردانی و تشکرکنیم مخصوصاً از آقای پورشیخ که این هماهنگی را بوجود آورده بودند.(تعداد شرکت کننده 34 نفر)